Miercuri, 02 Aprilie 2025
Constanţa, 4-12° C Cer în general noros | alte locaţii
Curs valutar
€ 4.9640 $ 4.6302
Căutam colaboratori

Căutam colaboratori!

Și tu poți fi reporter pe 101știri.ro. Trimite-ne ce ai auzit sau văzut interesant, foto, text sau video ori scrie un articol, două, zece și poți să fii reporter pentru o zi. Sau de ce nu... chiar mai mult! Aviz studenților la Jurnalism și tuturor celor care au ceva de spus. Contactați-ne pe office@101stiri.ro

Spotul „Mamaia Official”, lansat în limba poloneză!

Articol publicat Marti, 29 Septembrie 2015

de Grațiela GHEORGHE CARAGICU (gratiela.caragicu@101stiri.ro)

în Hot news, Infoghid turistic

Sursa foto: vileleliliana.ro

Sursa foto: vileleliliana.ro

În timp ce pentru cei mai mulți dintre noi, sezonul estival 2015, de care ne-am despărțit nu demult, a rămas doar o amintire frumoasă, Asociaţia Litoral - Delta Dunării (ALLD) a început pregătirile pentru vara 2016. Asociația și-a anunțat deja participarea la târgurile de turism naţionale şi internaţionale, Tour & Travel Varşovia (26 - 28 noiembrie 2015), Destinations Londra ( 4 - 7 februarie 2016), IMTM Tel Aviv (9 - 10 februarie 2016), ITB Berlin (9 - 13 martie 2016) și Routes Europe Cracovia (24 -26 aprilie 2016).

Broșuri și spoturi în mai multe limbi străine Dealtfel, în scopul promovării staţiunii Mamaia - Sat Vacanţă, ALDD a realizat, în premieră, broşuri în limbile română, engleză, germană, italiană, turcă şi ebraică şi spoturi video „Mamaia Official”, cu durata de un minut, în mai multe limbi străine. Realizarea broşurilor şi spoturilor a fost finanţată din bugetul ce provine din Taxa de Promovare ce se aplică agenţilor economici cu activitate în staţiunea Mamaia - Sat Vacanţă.

Pentru participarea la târgul de turism de la Varşovia se lansează acum spotul video „Mamaia Official” ,în limba poloneză. De asemenea, ALDD va realiza versiunea în limba poloneză a broşurilor de prezentare a staţiunii Mamaia, în vederea distribuirii acestora pe piaţa poloneză.

Spotul în poloneză poate fi vizualizat la adresa: https://vimeo.com/140630013 

Corina Martin: „Polonia, o piaţă de pe care înregistrăm semnale în creştere pe litoralul românesc” „După succesul întregistrat prin campania de promovare a staţiunii Mamaia pe piața din Israel, următoarea noastră prioritate este Polonia, o piaţă de pe care înregistrăm semnale în creştere pe litoralul românesc, în ultimii doi ani. În această toamnă vom participa pentru a doua oară la târgul de turism de la Varşovia, iar de această dată, ne pregătim cu materiale de promovare în limba polonă. Am realizat broşuri de prezentare şi lansăm acum în premieră spotul video de promovare „Mamaia Official” în limba polonă. La târgul de la Varşovia vom organiza un eveniment de promovare a staţiunii Mamaia, litoralului românesc şi Deltei Dunării, dedicat tour-operatorilor polonezi pe care vrem să-i atragem către destinaţiile noastre. De asemenea, ne propunem atragerea unor curse charter Varşovia - Constanţa, pentru a conecta aceste destinaţii turistice majore ale României cu piaţa poloneză”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin.