Unul dintre cei mai îndrăgiţi actori şi producători, George Clooney, a dezvăluit, pe platforma online de știri din domeniul divertismentului și media thewrap.com, strategia de combatere a sexismului în cinematografia americană. În accepţiunea acestuia, actriţele trebuie să se prezinte la castinguri pentru roluri masculine, informează lefigaro.fr.
„Ar putea fi cu adevărat diferit dacă oamenii ar începe pur și simplu să gândească" Potrivit agerpres, pe 30 octombrie va fi lansată în cinematografe drama politică „Our Brand Is Crisis", ce-i are coproducător pe George Clooney și protagonistă pe Sandra Bullock. Cu toate acestea, intenţiile autorului au fost, iniţial, de a avea un erou al filmului, şi nu o eroină.
Conform agerpres, ideea i-a venit chiar frumoasei actriţe Sandra Bullock, care s-a propus ea însăşi pentru acest rol. Atât George Clooney, cât şi partenerul său de producţie, Grant Heslov, au îmbrăţişat ideea actriţei. Din acel moment, George Clooney crede că a găsit o soluţie care ar putea înlătura sexismul de la Hollywood. Actorul încurajează actriţele să se prezinte la audiţii pentru roluri masculine.